Din indkøbskurv er tom.

OLIVERS Kundecenter

Du kan kontakte OLIVERS Kundecenter på:

Vores Kundecenter har åbent for telefonisk henvendelse alle hverdage fra kl. 10.00 - 16.00. 

 

Har du brug for hjælp til din bestilling? Vi hjælper dig gerne igennem…

Har du spørgsmål til vores website, eller hvordan du gennemfører din bestilling? Er der noget, der ikke virker - eller er du bare ikke helt tryg ved selv at gennemføre handlen? Vores søde og rare kundeservicemedarbejdere hjælper dig gerne med at gennemføre ordren på vores website.

Bare ring til os - ingen spørgsmål er for små eller for store - vi hjælper altid med et smil!


Ofte stillede spørgsmål - FAQ

Vi samlet svarene på nogle af de spørgsmål, som vores Kundecenter oftest bliver stillet.

Se vores FAQ her


Har du spørgsmål omkring fodervalg el. fodring?

I Olivers kundecenter sidder vores egne eksperter klar til at hjælpe dig med alt omkring fodervalg og fodring - så tøv ikke med at ringe til os!

Vores egne eksperter har selv mange års erfaring med hunde og katte, og hvis dit "problem" er af mere kompliceret karakter, har Olivers sin egen dyrlæge tilknyttet, som også er inde over udviklingen af vores egne produkter - og som Olivers eksperter altid kontakter, hvis vi er i tvivl om, hvad der vil være den rette løsning for dig.
 

Du kan trygt spørge os til råds. Vi er her for dig! 


 



Er du opdrætter?

Er du opdrætter, har en kennel, et katteri eller har du et lignende behov for en storkunde-aftale?

OLIVERS tilbyder storkunder attraktive fordele og vi har helt sikkert også en god løsning til dig.

For at høre mere om vores storkunde-fordele kan du kontakte salgskonsulent Mia Marstrand.

Tlf. 27 80 20 20

E-mail mma@olivers.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

  

?>