Sådan gør du:

 Ved hvert produkt kan du under "Fast levering" vælge det uge-interval, du ønsker foderet leveret. Derefter tilføjer du blot produktet til kurven som normalt. Din første bestilling får du som normalt inden for et par dage, og derefter følger dit faste levering fx 6 uger efter. Ønsker du at ændre dette interval, kan du ganske simpelt ændre dette inde under din konto side,
 

 

Fordele:

  • Automatisk levering til døren i den mængde og det interval som passer dig.
  • Ingen bindinger eller besværligheder. Du kan altid tilføje produkter, holde pause, rykke eller slette dit abonnement.
  • 10% kontantrabat på din abonnementsordre
  • Gratis levering af tørfoder - lige til døren.

 

Vi sender dig en bekræftelse når du bestiller dit abonnement.

 


 


Betaling ved fast levering
Tegner du abonnement hos OLIVERS, kan du kun betale med kort. Bruger du VISA Electron, er det en betingelse, at kortet er godkendt til både e-commerce og tilbagevendende betalinger for at kunne tilmelde det en abonnementsordning. Du kan tjekke med din bank, om dit VISA Electron kan anvendes.

Ved tilmelding til kortbetaling, abonnement, skal du indtaste kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre på det betalingskort, du ønsker at benytte. Du giver OLIVERS Petfood tilladelse til at gemme betalingskortoplysningerne, via Pensio A/S, og accepterer at der er tale om en tilbagevendende betaling.

Vi hæver beløbet, når den enkelte abonnementslevering afsendes fra os. I tilfælde af afmeldelse, ved ferie og andet, hæves der naturligvis ikke på kortet. Afmelding af en abonnementslevering skal ske senest to hverdage, før ekspeditionsdagen - dvs. den dag hvor vi afsender dine varer.

Det påhviler dig som kunde at sikre, at kortet er gyldigt og ajourført. Får du nyt kort, skal du huske at opdatere kortoplysningerne på din konto hos OLIVERS. Når du vil ændre dine kortoplysninger bliver dit aktuelle abonnement slettet og et nyt oprettet som du skal godkende med de nye kortoplysninger.

Såfremt OLIVERS Petfood ikke kan gennemføre en betaling ud fra angivne kortoplysninger, vil abonnementet blive sat i bero, og du vil modtage en notifikation pr. mail. Abonnementet genoptages, når en opdatering af kortoplysningerne har fundet sted. Dette gælder uanset årsagen til at betalingen ikke kunne gennemføres.

 

Har du spørgsmål – er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på

Mail: kundecenter@olivers.dk , Telefon: 43 64 13 64

 

 

Velkommen til OLIVERS

Hos OLIVERS kan du selv vælge, om du ønsker at købe dine varer som medlem af ClubOlivers eller ej.

Beslutter du dig for at købe som medlem, så er første måned helt gratis. Prisen er herefter kun 79 kr./md, og kan opsiges uden problemer, hvis du ønsker det.

Som medlem af ClubOlivers får du altid 30% rabat på foder samt høje rabatter på godbidder og tilbehør

Velkommen til OLIVERS